Vyhledávání


Módní značky

DOPORUČUJEME

ODBĚR NOVINEK

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o speciálních produktech a slevách:

Jak nakupovat


Výběr zboží
Přidání zboží do košíku a dokončení nákupu
Potvrzení objednávky
Poštovné a balné
Způsoby platby
Dostupnost a doba expedice
Garance vrácení peněz
Ochrana osobních dat
Zlaté šperky
Stříbrné-šperky
Reklamační řád


Výběr zboží

Vlevé části menu zvolte příslušné oddělení obchodu, o které máte zájem. Např. 'šperky' Klikněte na něj a zobrazí se Vám všechny výrobky v této kategorii. Dále si můžete vybrat z dalšího členění daného oddělení přímo nad zobrazeným zbožím z dalších kategorií. Např. náušnice, prsteny, atd. Další možností je možnost výběru podle značky - hledáte-li např. výrobky značky Storm, najdete je v kategorii 'módní značky' - 'Storm'. Dále můžete selektovat produtky, které se Vám zobrazí dle kategorie - např. peněženky, šperky, hodinky. A aby toho nebylo málo - jsou vám k dispozici filtry jako např. v sekci šperky - piercing filtry 'podle barvy', 'místo určení', apod. Jednoduše a rychle se tak dostanete k tomu co přesně hledáte.

Přidání produktu do košíku a dokončení nákupu

Přidání produktu do košíku a dokončení nákupu Poté co jste si vybrali produkt, klikněte na tlačítko „koupit“ Zobrazí se vám nákupní košík, ve kterém můžete odeslat objednávku tlačítkem „odeslat objednávku“ poté, co vyplníte všechny potřebné údaje.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám přijde na zadaný email potvrzení a kopie objednávky pro Vaši kontrolu.

Poštovné a balné

Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p. a je závislá na zvoleném způsobu doručení:
Obchodní balík pouze do ČR na dobírku do 24 hodin
  • Cena za zásilku do ČR na dobírku: 89,- Kč
  • Cena za zásilku do ČR zaplacenou převodem: 89,- Kč
  • Při nákupu do ČR nad 2000,-Kč poštovné 0,- Kč
  • Při zasílání zásilek Českou poštou, se Vám pošta pokusí zásilku nejprve doručit domů a v případě neúspěchu nechá balík uložený na podací poště Vaší adresy po dobu 7 dní.
    Přepravní služba PPL
    • Cena za zásilku do ČR na dobírku: 110,- Kč
    • Cena za zásilku do SR: 400,- Kč
    • Cena za zásilku do ČR zaplacenou převodem: 89,- Kč
    • Cena za zásilku do SR zaplacenou převodem: 300,- Kč
    • Při nákupu do ČR nad 1500,- přepravné 0,- Kč
    • Při nákupu do SR nad 5000,- přepravné 0,- Kč
    Přepravní společnost PPL dodá zásilku nejpozději následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Pokud Vás však nezastihne na udané adrese, doručí zásilku zpátky k nám. Na Slovensko bude doručena do 48 hodin.

Způsoby platby

Dobírka
Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky.

Bankovním převodem
Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky zobrazena částka k úhradě, číslo účtu, konstatní symbol a variabilní symbol platby. Všechny tyto údaje Vám budou také zaslány s kopií objednávky na Váš e-mail. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou o začíná se realizovat její zpracování. Ušetříte částku za dobírkovné.

Osobní odběr
Osobní odběr zboží na adrese prodejny:
LIBOR HAVLÍK, Sladkovského 29, 537 01 Chrudim 2
je možný každý pracovní den od 8:00 - 16:30
Aktuální dostupnost vaší objednávky vám rádi sdělíme na tel. 603 141 851, 774 076 347 a nebo formou emailu: obchod@centrum-mody.cz

Dostupnost a doba expedice

Zboží je expedováno podle stavu skladu daného zboží. Stav skladu zboží, případně jeho expediční lhůta (doba od objednávky k odeslání z našeho skladu) je u každého zboží uvedena. Je-li expedice delší než je uvedeno, zákazník je okamžitě informován e-mailem. Jakmile Vám bude zboží odesláno, budeme Vás o jeho odeslání informovat e-mailem.
Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p., přepravní společností PPL CZ s.r.o., případně přepravní společností DPD. Všechny služby jsou podrobně popsány výše.
Objednáte-li si více zboží s různou lhůtou expedice (například zboží s expediční lhůtou 4 dny a druhé zboží s expediční lhůtou 7 dní), zásilku je možné rozdělit po písemném nebo telefonickém kontaktu, jinak počkáme na kompletnost objednávky.

Garance vrácení peněz

Podle zákona č. 367/2000 Občanského zákoníku máte jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ) možnost odstoupit do 14 dní od smlouvy. Jestliže tedy zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost zásilku bez uvedení důvodu vrátit. Příslušnou částku zašleme na Váš účet
ČR: zaslání peněz na účet je zdarma.
Slovensko: zaslání peněz na účet je zdarma.

Podmínky pro vrácení peněz jsou:
  • Zboží musí být neporušené, bez známek užívání nebo opotřebování, schopné dalšího prodeje.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Zboží zasílejte pouze doporučeně, ne dobírkou - ta nebude přijata, na adresu:
    LIBOR HAVLÍK
    Sladkovského 700
    537 01 Chrudim
  • Máte-li jakýkoliv jiný problém se zbožím - např. zvolili jste špatnou velikost prstenu a je po lhůtě 14 dnů, ale zboží je nepoškozené a nepoužívané, obraťte se na nás - nalezneme řešení(standartně Vám zboží vyměníme za jiný model nebo správnou velikost)
  • K vrácenému zboží přiložte pořizovací doklad, průvodní dopis s informací, že se jedná o vrácení zboží do 14-ti dnů a nezapomeňte připsat i číslo Vašeho účtu.

Ochrana osobních dat

Jako zákazník musíte do objednávky uvést následující údaje:
  • Jméno a příjmení
  • Adresu pro zaslání
  • Telefonní kontakt pro ověření Vaší objednávky
  • E-mail
Tyto údaje jsou nezbytné pro zaslání nakoupeného zboží, zaúčtování a komunikaci s Vámi.

Chcete-li daňový doklad vystavit na jinou adresu než je dodací, měli byste ještě uvést následující údaje:
  • Jméno a příjmení nebo název Firmy
  • Adresu
  • DIČ
Všechna tato data chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám.

Zlaté šperky

Šperky vyrobené ze zlata převyšující váhu 0,5g musí být označeny puncem. Toto označování provádí příslušný puncovní úřad na šperky určené k prodeji v ČR.
Co je punc ryzosti?
Punc nám říká, jaká je ryzost zlata podle norem, které udává Puncovní úřad. Jednotlivé puncy jsou grafické symboly, které jsou do šperku vyraženy. Zákazník tím jednoduše zjistí počet karátů daného zlata. Označení ryzosti zlata – ryzost, neboli počet karátů, udává podíl zlata v celkovém objemu slitiny. Označení 585/000(14-ti karátové zlato) znamená, že z celkového počtu 1000 dílů slitiny je 585 dílů zlata.

585/000 – 14-ti karátové žluté zlato – 585 dílů ryzího zlata + 415 dílů ostatních kovů – většinou stříbra a mědi.
585/000 – 14-ti karátové bílé zlato – 585 dílů bílého zlata a 415 dílů ostatních kovů- většinou stříbra a niklu nebo paladia.
750/000 – 18-ti karátové zlato – 750 dílů zlata a 250 dílů ostatních kovů
1000/000 – 24 karátové zlato – ryzí zlato – neobsahuje žádné příměsi.

Tabulka puncovních symbolů pro zlato.

puncovní značky - zlato







Stříbrné šperky

Stříbro je drahý kov, a proto výroba stříbrných šperků spadá pod kontrolu puncovních úřadů dané země.
Stříbrné šperky o hmotnosti vyšší než 3g musí být opatřeny puncem.Puncem opatřuje každý šperk prodáváný na našem území Puncovní úřad ČR Punc je symbol, který určuje ryzost slitiny, ze které je šperk vyroben. Ryzost stříbra udaná číslem 925/000 tedy znamená, že z celkové počtu 1000 dílů je 925 z ryzího stříbra. Ostatní díly připadají na ostatní kovy, které se do slitiny přidávají pro zvýšení tvrdosti, lepší barvu nebo z důvodu snížení ceny. Nejčastěji je používaná pro výrobu stříbrných šperků právě slitina s označením 925/000. Vyšší podíly ryzího stříbra - tedy 959/000 a samotné ryzí stříbro se používá spíše sporadicky, i když je jeho čistota nejvyšší. Šperky ze slitin o množství nižším než 925 dílů ryzího stříbra se používají, ale rozhodně je nemůžeme doporučit. Vysoký obsah příměsí v dané slitině vede většinou ke ztrátě estetických vlastností již po krátké době, nehledě na potenciální zdravotní závadnost díky vyšším podílům kovů a jejich solí, které způsobují nežádoucí reakce pokožky.
Stříbro jako takové je relativně měkký kov, který je náchylný k mechanickému poškození. Proto se na dražší stříbrné šperky používá rhodium, které je chrání a zároveň dodává vysoký lesk.
Odpovědnostní a výrobní značka - tyto značky určují přímého dovozce nebo výrobce. Tuto značku přiděluje konkrétním dovozcům či výrobcům puncovní úrad. Jednoduše si pak může zákazník ověřit původce daných šperků.

Tabulka puncovních symbolů pro stříbro:
Jednotlivé označení ryzostí stříbra

 

Reklamační řád

  • V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  • Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
  • Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.centrum-mody.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
  • Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
    LIBOR HAVLÍK, Sladkovského 700, 537 01 Chrudim 2
  • Emailem - oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady.
  • Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu. Způsob a zaslání zboží zpět prodávajícímu.
  • Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad. Jinak nemůže být reklamace uznána.
  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.